قالب جایگزین یونولیت

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 11 اسفند 1398 در ساعت 20 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سقف های تیرچه بلوک با توجه به ارزان بودن و سهولت اجرا و سرعت بالای آن، از پر طرفدار ترین نوع سقف ها می باشد.
بدیهی است ماژول های پر کننده پلاستوفوم که روی تیرچه ها قرار می گیرد نیز از پر مصرف ترین نوع مصالح ساختمانیبوده و هزینه های زیادی را بر ساختمان تحمیل می کند.
ضمن اینکه استفاده از یونولیت مضرات و مشکلات فنی زیادی دارد همچون خطر آتش سوزی در ساختمان،جذب آب بتن سقف و کاهش مقاومت ان قبل از هیدراسیون کامل، شکستن زیر پای و ایجاد خطر برای پیمانکار و کاربری که روی آن راه می رود و همچنین عدم تامین جان تیرچه به دلیل قراردادن نشیمن بیش از حد بر روی تیرچه با توجه به دانسیته کم یونولیت های موجود.
در این راستا تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید قالبهای غیر ماندگار در سقف های تیرچه بلوک  نمودند که از آن به قالبهای فلزی جایگزین در سقف می توان اشاره کرد.
با توجه به نیاز بازار و افزایش کیفیت ساخت قالب های جایگزین یونولیت تولید شده به روش تزریق ، محاسن زیادی نسبت به سایر محصولات مشابه داراست.

سبک بودن ، قرار گرفتن قالب روی تیرچه به اندازه از هر طرف یک سانت و نیم و تامین جان تیرچه طبق آیین نامه ۵۴۳ ، سرعت استفاده بالا و اجرای آسان آن از نکات مثبت قالب جایگزین یونولیت می باشد.

بر اساس اختلاف قیمت یونولیت در نقاط مختلف کشور،و همچنین دانسیته و وزن آن استفاده از این قالب ها در مرتبه پنجم الی هشتم ، هزینه قالب نسبت به یونولیت برابری و از آن به بعد به صرفه اقتصادی می انجامد.

همچنین با توجه به اطمینان از کیفیت قالبهای تولید شده و مواد درجه اول پتروشیمی ، قالب های جایگزین یونولیت به مدت یک سال گارانتی بدون چون و چرا می باشد.

از این رو آمادگی این را داریم ، آدرس پروژه های در حال اجرا و پایان یافته توسط قالب های جایگزین یونولیت را جهت استعلام از کیفیت قالبها و سایر موارد در اختیار قرار داده تا پس از حصول اطمینان نسبت به تهیه و اجرای این قالبها تصمیم گیری نمایید.

قالب جایگزین یونولیت در دو سایز عرض 45 و 65 تولید می گردد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
قالب جایگزین یونولیت

قالب جایگزین یونولیت

سقف های تیرچه بلوک با توجه به ارزان بودن و سهولت اجرا و سرعت بالای آن، از پر طرفدار ترین نوع سقف ها ...
شوتینگ نخاله

شوتینگ نخاله

شوتینگ نخاله ساختمانی چیست و چه مزیتی دارد جهت تخلیه و خارج کردن نخاله و همچنین انتقال مصالح ساختما ...